Hogyan valósulnak meg az eredmények

A MINERVA® által kapott eredmények elemzése és feldolgozása után kézzel foghatóvá és láthatóvá válnak a felhasználókat gátló és előrevivő tudatos és tudattalan tényezők. Ezek alapján:

  • javaslatot adunk a marketing és az értékesítés (sales) részére, hogy milyen stratégiával és üzenetekkel érdemes képviselni a terméket/szolgáltatást a forgalomnövekedés érdekében
  • az értékesítési csapattal megértetjük, elfogadtatjuk és gyakoroltatjuk az új stratégiát kétnapos workshop keretében,
  • területi vagy csoportos coachinggal tovább erősítjük a promóciós tevékenységet.

Az üzleti eredmények növeléséhez jelentősen hozzájárul az ABACULUS CÉGCSOPORTáltal végzett dinamikus szemléletű, kognitív viselkedéstréning alapelveire épülő coaching-technika. Az értékesítőknek „bátorságot” ad ahhoz, hogy az újonnan tanult stratégiát és tudást azonnal alkalmazni tudják. Négy-öt alkalom után beépül a mindennapi munkavégzésbe, ezáltal növelve magabiztosságukat, hatékonyságukat és a cég forgalmi eredményeit.

Az általunk javasolt stratégia bevezetését követő 2-3 hónapon belül a forgalmi eredmények jelentős növekedése tapasztalható!